افسران - یوم الحساب« نه غزه، نه لبنان»

صرف نظر از صهیونیست‌های وحشی و شیوخ شکم‌پرست عرب، سرافکنده‌ترین مردم این روزگار، همان فتنه‌ پیشگانی هستند که روز قدس سال ۸۸، شعار «نه غزه، نه لبنان» را آشکارا سردادند. حال دنیا را بنگرید که دارد اعدام می‌کند این شعار را..این روزها دنیا، همه دنیا، صحنه محاکمه شعار «نه غزه، نه لبنان» است.این روزها روز عزای شعار «نه غزه، نه لبنان» است، ما این را از قبل گفته بودیم که گفتمان فتنه‌گران، در ابعاد جهانی هم خریدار ندارد و منجر به روسیاهی بیشترشان خواهد شد!

برای سر ندادن شعار پست «نه غزه، نه لبنان» کافی است یک جو «انسان» باشیم.«غزه» اگر از نظر جغرافیایی «باریکه»‌ای بیش نیست لیکن از حیث وجدان، به محل تقسیم ۲ جناح حق و باطل امروز دنیا تبدیل شده. . .روز قدس سال ۸۸ که به پنجمین سالگردش نزدیک می‌شویم! ما و ملت، شعارمان این بود؛ «مرگ بر اسرائیل» اما فتنه‌گران، سران فتنه و الباقی شعار می‌دادند؛ «نه غزه، نه لبنان». حال بنگرید دنیا شعار ملت ما را دست گرفته یا شعارک روزنامه‌خوارهای متقلب را؟ آمریکا بخواهد یا نخواهد و خوشش بیاید یا نیاید، دنیا با غزه است، نه اسرائیل. و دنیا با ماست، نه همصدایان با اسرائیل.

این وسط، شیوخ عرب، کاری هم برای غزه نکنند، خون کودک غزه کار خودش را بلد است. روزنامه را می‌توان دزدید، قلم را می‌توان فروخت،اما اصحاب حقیقی رسانه، مگر مرده اند که قطرات اشک «مادر طفل ۶ ماهه شجاعیه» در لا به لای شعار «نه غزه…» سانسور شود؟! بی‌بی‌سی و سایر شبکه‌های مورد علاقه آقای رفسنجانی، هر گونه که می‌خواهند اخبار غزه را پوشش دهند! خداوند بلد است چگونه از «تیرکمان»، «رسانه» بسازد! و از «سنگ»، «قلم»! «نون و القلم و ما یسطرون»… خون و القلم و ما یسطرون… خدایی که آتش را بر «خلیل» گلستان کرد، بر «الخلیل» هم می‌تواند! غزه خیلی وقت است که دیگر یک «باریکه» نیست.

«آقای ما»، «آقای مقاومت»، یک «چفیه» روی دوش‌شان انداخته‌اند… که امروز دیگر، همه احرار عالم، همین چفیه را روی دوش انداخته‌اند. چفیه، عربی و فارسی و مسلمان و مسیحی ندارد! این بیرق مشترک آزادگان همه دنیاست! این لباس همه دنیاست! ماه و ستاره‌ها، در جای جای دنیا، «چفیه بر دوش» به مقاومت غزه عزیز، «آری» گفته‌اند… و می‌گویند اما روی دوش آفتاب، این چفیه، دیدنی‌تر است… و این زمین، با حضرت صاحب‌الزمان(عج) از این هم دیدنی‌تر است… خدایا! گمانم غزه، آسمان می‌خواهد… جرعه‌ای نور… و تحقق وعده ظهور…

خدایا! گمانم دل مسجدالاقصی، «بک یا الله» بقیه الله را می‌خواهد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




برچسب ها :

موضوع :
-مطالب- , مذهبی , سیاسی ,  ,